We nemen u mee terug naar eind negentiger jaren van de vorige eeuw. De telecommarkt was pas een jaar of tien geprivatiseerd en het internet was nog maar net in opkomst.

Door de privatisering werd de keuze van leveranciers en oplossingen steeds groter en ondoorzichtiger en dus kwamen er verschillende bureaus die allemaal met adviesdiensten inspeelden op vooral het keuzemoment van die systemen. Maar ook de beheersbaarheid werd een probleem. In die periode, werd TeleTigers opgericht. Naast het invullen van deze behoefte in de markt hadden de oprichters nog een belangrijk doel: Werken met plezier.

Begin 1998 was TeleTigers een feit en kreeg in korte tijd het vertrouwen van grote opdrachtgevers en goede medewerkers. TeleTigers onderscheidde zich door zich niet, zoals velen, te richten op het volledige werkveld van ICT, maar door zich te specialiseren in communicatietechnologie. Toentertijd voornamelijk engineering en beheer van PBX-en en callcenters, maar inmiddels een veel complexer en uitgebreider werkveld.

Maar een paar dingen zijn ongewijzigd: we blijven ons focussen, we blijven ons specialiseren en we blijven plezier hebben in ons werk. Daarom zoeken we altijd naar samenwerking. Onderling, met partners en natuurlijk met onze klanten.

René Hoogeboom, directeur
Rob Gerritsen, business unit director
Jolande Valk, client director